maanantai 3. syyskuuta 2012

uusi osoite

heipskukkuu sinnekki vain. blogin osoite vaihtuu! eli http://m-iisan.blogspot.fi/. tämä muutos sen takia, koska kun että haluan alkuinnostuksen takaisin tähän blogitouhuun ja näin ollen voin vaihtaa myös blogini nimen! en tiiä mitä oon oikein ajatellut tämän hetkisestä nimestä alussa, mut aivan tylsä ja liian massa. haluan jonkun erikoisen nimen joka ei tarkoitan hölkäsenpöläystäkään ja sen täytyy olla vain mulla. otan mielelläni ehdotuksia vastaan, ja olisi mahtia jos joku heittäis mulle jonku täydellisen nimen tonne boksiin ennen ku vaivaan pääni kaikenmaailman ruotsalaissiansaksasanoilla yhdistettyinä jotenkin liittyviks mun elämään. mun kieli ja pää on iha jumissa tällä hetkellä eli tekstit jääköön tähän. huomiseksi teen suuuremmanisomman postauksen mun ja henukan tän päivän seikkailuista, mutta tässä pari vinkkiä mitä huominen tuokaan tullessaan :-D pysykää siis linjoilla, eiku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:-) Kiitos kommentistasi !