sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Uusi takki ja kengät!

mulle on tullut kommenttia, mun nykyisestä postaustyylistä...tai siis mistä postailusta...... mun blogi on jääny taka-alalle. postaukset on mitä turhempia ja jos niitäkään. tänään otin niskasta kiinni ja päätin aamulla, että tänään tekasen jonkunäköstä postausta.

oon tässä viikonlopun ootellu soittoa koululta. mun harjottelupaikan pitäis varmistua, että pääsisin aloittamaan harjoittelun, joka alkaisi huomenna... oon taas vähä myöhässä näitten kanssa, niinku aina.


IMG_9964
viimeviikolla ostin pari uutta juttua, onlyn takki 70 € (?), nilkkurit 50 € (?) parempia kuvia myöhemmin ;)

POSTAUSEHOTUKSIA!!!!!!1111111111 TOTEUTAN KAIKENNÄKÖSET MIELELLÄNI

2 kommenttia:

  1. *koulupäivä
    *päivä ylipäätään
    *haasta itsesi johonkin ja seuraa haasteesi etenemistä --> viikko ilman tupakkaa.. kuukausi ilman alkoholia..
    *kuvaa sessio haapajärven idylistä/pihtiputaan keskustasta paikoista missä vietät aika tai missä viihdyt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koulupäivää mun on hieman vaikea kuvata, ku en voi kantaa kameraa navetassa. Toki voin kertoa päivästä, mutta se on hieman tylsäää :D

      Haapajärven ja Pihtiputaan keskustoissa ei oo paljoa kuvattavaa... D:

      Noh, kuvia voit saada ainaki siitä ku Henun kaa lähdetään kuvaileen än yy tee nyt! ->

      Poista

:-) Kiitos kommentistasi !